Wednesday, January 19, 2011

da kat JB..yeh..

rindu nye nk balik jB ni..
akhirnya smpai gk kat umah aku..
smpai je rumah,aku, aling, n umai smua lapar...
umai br balik kje..
kitorg siap2 ke rumah mcD..(mcD yg bgunan sebijik tu, kat area sri skudai)..
after pkena prosperity bger, we all went to jsco tmn u..
cari brg sket..sket tak sket about rm400 aku abes..
aling n umai pow aku...(sbb aku yg ofer nk blnja diorg)..
yg mnriknya, aku beli swmmg suit mwr..sbb esok kitorg plan nk ke wterfall kota tinggi..
FYI, mwr ni dr infant mmg tk takut air..
kalu da abes mandi siap bleh mrajuk n mlalak sbb tanak bpisah ngan air..
so..esok kite akan lihat mwr swimmg for a first time dlm wterfall..
kbtulan plak aling ade beli flot dr dubai,so tu yg mnmbahkan ke'excitedan we all nk bwk mwr swim ni..
ok..da ngntuk..n esok plan pg2 da nk tolak ke kota..
bye..salam..

No comments:

Post a Comment