Monday, January 31, 2011

ujan dan kambing..

aku yang semput, sedut nebulizer sejurus smpai kinik..


inhaler biru

mawar yg demam tgh tidor nyenyak


mawar kene urut utk kurang kan demam..
(amat berkesan ye)

inilah susu kambing yg best itu...


aku rase macam ok je ujan lame2 ni..tapi kesian gak kwn2 kita di area johor yg mghadapi banjir..tabah ye kwn2 semua...

cuma, bagi diri aku ini, hujan tu takpe, tp asma ni mcm agak mganggu aku nak bgerak pntas dan tak bley diri lame2...

ditmbah lg ngan mawar yg turut dmam n batuk..
kesian kan..

arini...aku hepi sgt juga..sbb mwr dapat minum susu kambing khas utk bayi..
sblum ni mawar tak minum susu lembu sbb allergy...then soya milk dia tak suka sbb busuk...

then aku cuba bg hiGoat..alhambdulillah..mawar nak..
then..aku jalan2 kat carefour, terjumpa lak susu kmbing special for baby...
jenama Karihome..leganya rase...mawar amat sukakannya..

harap mawar akn cepat sehat dan trus srasi ngan susu karihome itu...AMIN...

1 comment: