Tuesday, January 18, 2011

terima kasih huhu..




mwr yg berguling2 dlm buai..
da nk bgun...


salam..pagi2 ni smntara mawar masih tak bgun (slalunya da bangun)...

dan bubur pun masih tertenggek kat ats dapur..

aku mjengah kjap blog aku yg maseh mntah ni...buat mase ni..ade 4 je pngikut aku..(malunya nak tulis nombor 4 tu, kalu 40 tu ok la lg kan..)

thanx to kmbang prwan, rozieta,Ajoy and mija...

malu gak sbb da tua tua ni baru nk stat blogging..

harini aku taget nk balek jB..now kat puchong..umah mrtua..

aling br balik dr dubai smalam..so arini,esok, lusa n tulat aling off, so ok gak la balik jB.

jumaat dr jB balik mlaka.

FYI,aku tgh cuti mid sem..isnin dpan (24th) naik keje..

umie n ayah kat north region bniaga bju pmpuan n tdong, so, tinggal umai (adek aku) je kat umah sri pulai tu. dia mesti rindu sgt da kat mawar sofea jelita aku tu.. umai pggil mawar sofi (or sufi)..aku suka gk pggilan tu..

smbil2 da kt jB tu, bley la aku mlawat aunty2 n rlatives lain kat sana..

ok la ye...aku stop jp.. c u guys.. salam..

No comments:

Post a Comment